Vakbekwaam en betrokken bij zijn werkzaamheden
De net werken niet op mijn tablet maar hij krijgt voor alle vragen een 8 tot 9 zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.ECJ uit Barendrecht
Er werd door Martin de Jong en zijn collega Leroy echt als een team gewerkt.Het werk werd snel en uitstekend uitgevoerd en de sfeer was prima.Nadat de ramen geplaatst waren werd er ook veel aandacht besteed aan de aftimmering met een prachtig eindresultaat.Cor uit Spijkenisse
Prima. Ben zeer tevreden over Martin, zowel qua kwaliteit van zijn werk als een prettige persoon om mee te werken.Eric uit Delft
Uitstekend, er komt nog een klus aan wat ons betreft, alleen nog even kijken wanneer dit precies gaat worden en wanneer Dhr de Jong tijd kan vrijmaken.BERT uit Hoogvliet Rotterdam
uitstekend !! voor eventuele volgende klus zonder aarzeling weer de Klussenier, martin de Jong.BERT uit Hoogvliet Rotterdam
Prettig contact, heldere afspraken qua resultaat en planning. Resultaat boven verwachting, ook nog extra werk uitgevoerd. Zeer tevreden, aanrader!ANNE uit Rotterdam
Vakkundig, professioneel en vriendelijk.Esther uit Poortugaal
Prima, keurig op tijd en volledig volgens afspraak het werk uitgevoerd.
Daarnaast was Martin de enige (van de 4) die eerst langs is geweest om het werk op te nemen voordat de offerte werd gemaakt.R uit Hoogvliet Rotterdam
Betrouwbaar persoon. Vriendelijk en goede serviceMarina uit Hoogvliet Rotterdam
Werkt netjes en doet alles in overleg. Volgende klus benader ik hem zeker weer!W.L. uit Hoogvliet Rotterdam
Klussenier Martin de Jong werkt met een prettig team en heeft keurig netjes gewerkt. Werkelijk keurig netjes en alles opgeruimd. Ben zeer tevreden en zal het ook zeker aanraden.Marco uit Hoogvliet Rotterdam
Deze man weet waar hij over praat en waar ij mee bezig is . uit Spijkenisse
Volgens planning is alles goed en netjes uitgevoerd.P. uit Poortugaal
Duidelijk en betrouwbaar persoon, snelle service, snelle reactie na inspreken van voicemail, altijd mogelijkheden zien om problemen op te lossen. En daar ook helemaal voor gaan.JC uit Hoogvliet Rotterdam
De ervaring tussen Martin de Jong en mij is goed verlopen. Hij nam beslissingen daar waar nodig was en maakte een mooi eind resultaat waar ik tevreden mee was.YVONNE uit Barendrecht