Deze man weet waar hij over praat en waar ij mee bezig is . uit Spijkenisse
Uitstekend vakwerk geleverd, goede afwerking en heel netjes gewerkt. Goede en directe communicatie via de mail. Komt afgesproken werk helemaal na. Is gezellig in de omgang. Laat alleen betalen voor wat geleverd is. Kortom, een prima ervaring en ik kom zeker terug bij deze Klussenier wanneer er weer werk te doen valt.Paul uit Oudenhoorn
Ik ben via de website van Velux bij Martin terechtgekomen voor het plaatsen van 2 dakramen.Contact en offerte waren in orde ,dus klus geplaatst.Martin werkt goed,snel en denkt mee.Kortom:gezellige gozer. uit Poortugaal
Prettig, je kunt er goede afspraken mee maken.Martin uit Hellevoetsluis
Duidelijk en betrouwbaar persoon, snelle service, snelle reactie na inspreken van voicemail, altijd mogelijkheden zien om problemen op te lossen. En daar ook helemaal voor gaan.JC uit Hoogvliet Rotterdam
Vakbekwaam en betrokken bij zijn werkzaamheden
De net werken niet op mijn tablet maar hij krijgt voor alle vragen een 8 tot 9 zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.ECJ uit Barendrecht
Ik kom in aanraking met Martin, doordat ik rolluiken en rolhoren hebt gekocht. Deze firma rade mij aan Martin. Ben dus op deze manier aan Martin gekomen. Als ik weer een klus zou hebben zou ik zeker aan Marin denken om het uit te laten voeren. Ook zijn eerlijkheid en deskundigheid is een pre!P. uit Poortugaal
Meedenkend, bereidwillig en deskundig.Lilian uit Numansdorp
Betrouwbaar persoon. Vriendelijk en goede serviceMarina uit Hoogvliet Rotterdam
Prettig, duidelijk en geeft advies over de klus.Daan uit Rotterdam
Veel kennis,harde werker,sympathiek,mooi resultaat,gezellige samenwerking,betrouwbaar,nette werker uit Hoogvliet Rotterdam
Martin en zijn team kan je gerust bellen. Top gasten. Netjes gewerkt en alles keurig volgens afspraak.
We zijn heel tevreden met ons dakkapel.Thomas uit Barendrecht
Makkelijk benaderbaar, komt afspraken na, doet wat hij belooft, makkelijk in de omgang, werkt netjesS.A. uit Rhoon
Werkt netjes en doet alles in overleg. Volgende klus benader ik hem zeker weer!W.L. uit Hoogvliet Rotterdam
prima, gaat wat tijd overheen maar is het wachten waardTom uit Spijkenisse