Er werd door Martin de Jong en zijn collega Leroy echt als een team gewerkt.Het werk werd snel en uitstekend uitgevoerd en de sfeer was prima.Nadat de ramen geplaatst waren werd er ook veel aandacht besteed aan de aftimmering met een prachtig eindresultaat.Cor uit Spijkenisse
Werkt netjes en doet alles in overleg. Volgende klus benader ik hem zeker weer!W.L. uit Hoogvliet Rotterdam
Ik kom in aanraking met Martin, doordat ik rolluiken en rolhoren hebt gekocht. Deze firma rade mij aan Martin. Ben dus op deze manier aan Martin gekomen. Als ik weer een klus zou hebben zou ik zeker aan Marin denken om het uit te laten voeren. Ook zijn eerlijkheid en deskundigheid is een pre!P. uit Poortugaal
Veel kennis,harde werker,sympathiek,mooi resultaat,gezellige samenwerking,betrouwbaar,nette werker uit Hoogvliet Rotterdam
Wat begon met een offerte aanvraag voor het plaatsen van een aantal dakramen werdt uiteindelijk een volledige zolder verbouwing.
Vanaf het moment van de eerste contact tot de nazorg zijn wij super tevreden over het gehele proces. Martin is een vakman, luistert naar de klant en komt de gemaakte afspraken.
Na oplevering hadden we een paar restpunten welk ook perfect zijn opgelost. Wij willen Martin en zijn team bedanken voor het geleverde werk.R uit Bergschenhoek
Duidelijk en betrouwbaar persoon, snelle service, snelle reactie na inspreken van voicemail, altijd mogelijkheden zien om problemen op te lossen. En daar ook helemaal voor gaan.JC uit Hoogvliet Rotterdam
Vakkundig, professioneel en vriendelijk.Esther uit Poortugaal
Goede betrouwbare hard werkend uit Hoogvliet Rotterdam
Vakbekwaam en betrokken bij zijn werkzaamheden
De net werken niet op mijn tablet maar hij krijgt voor alle vragen een 8 tot 9 zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.ECJ uit Barendrecht
Deze man weet waar hij over praat en waar ij mee bezig is . uit Spijkenisse
Uitstekend vakwerk geleverd, goede afwerking en heel netjes gewerkt. Goede en directe communicatie via de mail. Komt afgesproken werk helemaal na. Is gezellig in de omgang. Laat alleen betalen voor wat geleverd is. Kortom, een prima ervaring en ik kom zeker terug bij deze Klussenier wanneer er weer werk te doen valt.Paul uit Oudenhoorn
Prima. Ben zeer tevreden over Martin, zowel qua kwaliteit van zijn werk als een prettige persoon om mee te werken.Eric uit Delft
Martin en zijn team kan je gerust bellen. Top gasten. Netjes gewerkt en alles keurig volgens afspraak.
We zijn heel tevreden met ons dakkapel.Thomas uit Barendrecht
Goed vakman.R uit Poortugaal
Volgens planning is alles goed en netjes uitgevoerd.P. uit Poortugaal