Er werd door Martin de Jong en zijn collega Leroy echt als een team gewerkt.Het werk werd snel en uitstekend uitgevoerd en de sfeer was prima.Nadat de ramen geplaatst waren werd er ook veel aandacht besteed aan de aftimmering met een prachtig eindresultaat.Cor uit Spijkenisse
Ik kom in aanraking met Martin, doordat ik rolluiken en rolhoren hebt gekocht. Deze firma rade mij aan Martin. Ben dus op deze manier aan Martin gekomen. Als ik weer een klus zou hebben zou ik zeker aan Marin denken om het uit te laten voeren. Ook zijn eerlijkheid en deskundigheid is een pre!P. uit Poortugaal
Prima klusser met verstand van zaken.P uit Hoogvliet Rotterdam
Uitstekend, er komt nog een klus aan wat ons betreft, alleen nog even kijken wanneer dit precies gaat worden en wanneer Dhr de Jong tijd kan vrijmaken.BERT uit Hoogvliet Rotterdam
prima, gaat wat tijd overheen maar is het wachten waardTom uit Spijkenisse
Helder, duidelijke afspraken, komt met suggesties/adviezen.
Werkt netjes, vriendelijk.J.E. uit Hoogvliet Rotterdam
Goed vakman.R uit Poortugaal
Volgens planning is alles goed en netjes uitgevoerd.P. uit Poortugaal
Vakbekwaam en betrokken bij zijn werkzaamheden
De net werken niet op mijn tablet maar hij krijgt voor alle vragen een 8 tot 9 zeer tevreden over de uitvoering van de werkzaamheden.ECJ uit Barendrecht
Duidelijk en betrouwbaar persoon, snelle service, snelle reactie na inspreken van voicemail, altijd mogelijkheden zien om problemen op te lossen. En daar ook helemaal voor gaan.JC uit Hoogvliet Rotterdam
Werkt netjes en doet alles in overleg. Volgende klus benader ik hem zeker weer!W.L. uit Hoogvliet Rotterdam
Betrouwbaar persoon. Vriendelijk en goede serviceMarina uit Hoogvliet Rotterdam
Meedenkend, bereidwillig en deskundig.Lilian uit Numansdorp
Ik ben via de website van Velux bij Martin terechtgekomen voor het plaatsen van 2 dakramen.Contact en offerte waren in orde ,dus klus geplaatst.Martin werkt goed,snel en denkt mee.Kortom:gezellige gozer. uit Poortugaal
Prima. Ben zeer tevreden over Martin, zowel qua kwaliteit van zijn werk als een prettige persoon om mee te werken.Eric uit Delft