Uitstekend vakwerk geleverd, goede afwerking en heel netjes gewerkt. Goede en directe communicatie via de mail. Komt afgesproken werk helemaal na. Is gezellig in de omgang. Laat alleen betalen voor wat geleverd is. Kortom, een prima ervaring en ik kom zeker terug bij deze Klussenier wanneer er weer werk te doen valt.Paul uit Oudenhoorn
zeer positief en klantvriendelijk.I uit Poortugaal
Deze man weet waar hij over praat en waar ij mee bezig is . uit Spijkenisse
Betrouwbaar persoon. Vriendelijk en goede serviceMarina uit Hoogvliet Rotterdam
Klussenier Martin de Jong werkt met een prettig team en heeft keurig netjes gewerkt. Werkelijk keurig netjes en alles opgeruimd. Ben zeer tevreden en zal het ook zeker aanraden.Marco uit Hoogvliet Rotterdam
De ervaring tussen Martin de Jong en mij is goed verlopen. Hij nam beslissingen daar waar nodig was en maakte een mooi eind resultaat waar ik tevreden mee was.YVONNE uit Barendrecht
Martin en zijn team kan je gerust bellen. Top gasten. Netjes gewerkt en alles keurig volgens afspraak.
We zijn heel tevreden met ons dakkapel.Thomas uit Barendrecht
Meedenkend, bereidwillig en deskundig.Lilian uit Numansdorp
Prettig contact, heldere afspraken qua resultaat en planning. Resultaat boven verwachting, ook nog extra werk uitgevoerd. Zeer tevreden, aanrader!ANNE uit Rotterdam
Prima klusser met verstand van zaken.P uit Hoogvliet Rotterdam
Prettig, je kunt er goede afspraken mee maken.Martin uit Hellevoetsluis
Ik kom in aanraking met Martin, doordat ik rolluiken en rolhoren hebt gekocht. Deze firma rade mij aan Martin. Ben dus op deze manier aan Martin gekomen. Als ik weer een klus zou hebben zou ik zeker aan Marin denken om het uit te laten voeren. Ook zijn eerlijkheid en deskundigheid is een pre!P. uit Poortugaal
Volgens planning is alles goed en netjes uitgevoerd.P. uit Poortugaal
Betrouwbaar en een vakman.J.S. uit Rhoon
Wat begon met een offerte aanvraag voor het plaatsen van een aantal dakramen werdt uiteindelijk een volledige zolder verbouwing.
Vanaf het moment van de eerste contact tot de nazorg zijn wij super tevreden over het gehele proces. Martin is een vakman, luistert naar de klant en komt de gemaakte afspraken.
Na oplevering hadden we een paar restpunten welk ook perfect zijn opgelost. Wij willen Martin en zijn team bedanken voor het geleverde werk.R uit Bergschenhoek