uitstekend !! voor eventuele volgende klus zonder aarzeling weer de Klussenier, martin de Jong.BERT uit Hoogvliet Rotterdam
Ik ben via de website van Velux bij Martin terechtgekomen voor het plaatsen van 2 dakramen.Contact en offerte waren in orde ,dus klus geplaatst.Martin werkt goed,snel en denkt mee.Kortom:gezellige gozer. uit Poortugaal
Klussenier Martin de Jong werkt met een prettig team en heeft keurig netjes gewerkt. Werkelijk keurig netjes en alles opgeruimd. Ben zeer tevreden en zal het ook zeker aanraden.Marco uit Hoogvliet Rotterdam
Prima, keurig op tijd en volledig volgens afspraak het werk uitgevoerd.
Daarnaast was Martin de enige (van de 4) die eerst langs is geweest om het werk op te nemen voordat de offerte werd gemaakt.R uit Hoogvliet Rotterdam
Ik kom in aanraking met Martin, doordat ik rolluiken en rolhoren hebt gekocht. Deze firma rade mij aan Martin. Ben dus op deze manier aan Martin gekomen. Als ik weer een klus zou hebben zou ik zeker aan Marin denken om het uit te laten voeren. Ook zijn eerlijkheid en deskundigheid is een pre!P. uit Poortugaal
Goed vakman.R uit Poortugaal
Werkt netjes en doet alles in overleg. Volgende klus benader ik hem zeker weer!W.L. uit Hoogvliet Rotterdam
Prima klusser met verstand van zaken.P uit Hoogvliet Rotterdam
Prima. Ben zeer tevreden over Martin, zowel qua kwaliteit van zijn werk als een prettige persoon om mee te werken.Eric uit Delft
Duidelijk en betrouwbaar persoon, snelle service, snelle reactie na inspreken van voicemail, altijd mogelijkheden zien om problemen op te lossen. En daar ook helemaal voor gaan.JC uit Hoogvliet Rotterdam
Martin en zijn team kan je gerust bellen. Top gasten. Netjes gewerkt en alles keurig volgens afspraak.
We zijn heel tevreden met ons dakkapel.Thomas uit Barendrecht
Als prettig en goede service ( goede smaak ) uit Hoogvliet Rotterdam
Betrouwbaar en een vakman.J.S. uit Rhoon
Volgens planning is alles goed en netjes uitgevoerd.P. uit Poortugaal
Prettig contact, heldere afspraken qua resultaat en planning. Resultaat boven verwachting, ook nog extra werk uitgevoerd. Zeer tevreden, aanrader!ANNE uit Rotterdam